ייצר עוד ועוד לקוחות מרוצים עם מערכות CRM של איזיריץ' הכוללות מנגנוני מחשוב המאפשרים לעסק לזהות ולאתר לקוחות טובים, ללוות אותם לאורך כל הדרך ולהתאים להם פתרונות ייעודיים. התוצאה: לקוחות מרוצים יותר, תהליכי עבודה יעילים יותר ורווחיות גבוהה הרבה יותר.
בעולם טכנולוגי מתקדם, תחומי השיווק והפרסום הופכים נישתיים יותר ויותר. כיום מבינים כי מה שמתאים לאחד, אינו בהכרח מתאים לאחר ואם מצרפים לכך את היכולת הטכנולוגית לפנות לכל לקוח בנפרד, מקבלים מערך שיווק ופרסום חזק, יעיל וממוקד.
יחד עם זאת, רוב העסקים לא באמת מכירים את כל התיאוריות הרלוונטיות בשיווק ומכירות הקשורות לניהול קשרי לקוחות. האם אתה, כבעל עסק או כמנהל שיווק ומכירות , יודע כמה עולה לך לגייס לקוח חדש? כמה עולה לך לשמר לקוח קיים? כמה זמן לוקח לך להפוך "ליד" ללקוח משלם? מה אחוז ההמרה? בשביל זה אתה צריך את מערכות CRM של איזיריץ'.
מערכות CRM של איזיריץ' מובילות את המשתמש ל"שורה התחתונה" כך שהמידע מוצג למשתמש בצורה שמאפשרת לו לקבל החלטות שיווקיות גם מבלי להכיר את כל התיאוריות עד תום.
כל המידע על הלקוחות שלך כבר נמצא במערכת
CRM – Customer Relationship Management הוא מונח מטכנולוגיות המידע המתייחס למתודולוגיות ותוכנה שעוזרות לארגון לנהל את מערכת קשרי הלקוחות בצורה מאורגנת. מערכות CRM כוללות תחומי עניין קריטיים לעסק כגון:
• ניהול קמפיינים
• ניהול ניוזלטר, תכתובות דוא"ל ו-SMS (עם אפשרות לשליחה יחידנית או כוללת)
• ניהול מוצרים, שירות ומכירות
• ניהול פניות, מסמכים, קריאות שירות ותקלות
• ניהול משימות, פרוייקטים והתקשרויות
• יבוא נתונים מקבצי תוכנות חיצוניות (כגון: אקסל).
בעולם תחרותי ומשוכלל בו נאמנות הלקוח אינה נתון קבוע, חובה על כל ארגון וארגון לשמר את לקוחותיו ולהעניק להם, מעבר למוצר איכותי ושירות מצטיין גם ערכים מוספים. אולם כדי לעמוד במשימה מורכבת זו נדרש העסק, לבצע שתי פעולות מהותיות, האחד, להכיר היטב את הלקוחות שלו. השני, לגייס את כל עובדי הארגון לטובת אותה משימה.
מערכות CRM – התייחסות מבודלת לקהלי לקוחות שונים
מערכות CRM מעמידות את הלקוח במרכז. ארגון שפועל עם המערכות – מזהה את השונות שיש ללקוחות השונים, אחרי הכל, יש לקוחות בעלי רווחיות גבוהה מאוד, יש לקוחות בעלי פוטנציאל גבוה ויש גם לקוחות שגורמים לארגון הפסדים. כדי לדעת אילו באילו לקוחות כדאי להשקיע, חייב כל עסק או ארגון בעל מטרות רווחיות לפלח את הפעילות ואת לקוחותיו בהתאם לנתונים מפולחים ולהתאים להם את המענה המתאים.
המערכות מעניקות לכל עסק כלי מרכזי לבניית מערכת יחסים מתמשכת עם לקוחות לאורך שנים. הן מאפשרות את קיומם של מסעי פרסום המותאמים לצרכי לקוחות, מעקב אחר לידים נכנסים למערכת מרגע ההתקשרות הראשוני ועד להפיכתם ללקוח, ואף מעקב אחר הסיבות לנטישת לקוחות עם אפשרות לתקן את הנדרש.
העסק שלך זקוק לתוכנת CRM גמישה ומדויקת!
ארגונים גדולים בארץ ובעולם משקיעים סכומי עתק בפיתוח מערכות המותאמות במיוחד לצרכיהם. בשנים האחרונות, הפכו מערכות CRM נגישות גם לעסקים בינוניים וקטנים. במקרים רבים מדובר בתוכנות מדף שעלותן נמוכה יחסית, אך כך גם יעילותן.
חברת EZReach מתמחה באפיון ובניה של מערכות ממוקדות התפורות בדיוק למידות העסק ומאפייניו. ההשקעה בהתאמת המערכות הקיימות בארגון למערכות אלו מולידות תוצאות מיידות בהגדלת שביעות רצון הלקוחות, חיזוק הקשר בין הלקוח לעסק, ובסופו של דבר, למדדים אלה יש גם השפעה על שורת הרווחיות.
ניתן לסכם באופן חד משמעי שעסקים המפעילים מערכות בצורה חכמה, קוצרים את הפירות ומצליחים להתחרות טוב יותר בשוק מול המתחרים ומול הלקוחות.
עסק קטן? יש לך כמה יתרונות גדולים…
חשוב לציין כי בארגונים גדולים הטמעת מערכות דורשת בדרך מהלך מורכב מאוד הכולל שינוי ארגוני, כך שלעסקים קטנים ובינוניים יש יתרון יחסי בהטמעת מערכות CRM. עסקים אלה מתאפיינים בגמישות רבה יותר ובמידה מסוימת גם נכונות ומגויסות של כלל העובדים. כך שתהליך ההטעמה עשוי להיות קצר יותר, אולם חשוב שמפתחי המערכת הם אלה שיטמיעו אותה בארגון וידעו להשיב ולתמוך בשאלות הצצות בשטח בזמן העבודה עם המערכת החדשה.