הדרך לשיווק מסודר ויעיל עוברת דרך תוכנת ניהול השיווק של איזיריץ'. שים יד על מערכת כזו ותראה איך מערך השיווק שלך מקבל מימד חדש, מהנה, מיוחד ואפקטיבי במיוחד.
כל עסק מכיר בחשיבות השיווק כגורם אסטרטגי להצלחתו בטווח הארוך, אלא שעצם ביטוי המילה שיווק מכניס מנהלים רבים לסוג מסוים של וויברציות. ולא בכדי. ניהול השיווק הוא משימה מורכבת, גם לעסקים גדולים וגם לקטנים. אינספור משימות ולקיחת החלטות אסטרטגיות שעשויות להשפיע על עתידו של הארגון, על כל יושביו.
בכל הקשור ל-ניהול השיווק נשאלת השאלה: כיצד מתמודדים עסקים ברמה התפעולית עם מטלות השיווק? על פי הגדרות אקדמאיות, ניהול השיווק הוא תהליך הניתוח, התכנון היישום, והבקרה של יצירה, המחרה, קידום מכירות והפצה של מוצרים ושירותים שנועדו לאפשר עסקאות חליפין עם שווקי מטרה מתוך כוונה להשיג את מטרות הארגון.
כשתנהל את הביקוש למוצר, תדע גם איך להגדיל אותו
ניהול השיווק בעסקים גדולים אינו משימה פשוטה. מטרת השיווק היא לנהל את הביקושים למוצרים או לשירותים של העסק בצורה הטובה ביותר תוך התייחסות למכירות ולרווחיות, לקמפיינים פרסומיים ולתדמית העסק. התכנון והחשיבה האסטרטגית של ההליך השיווקי משמעותית מאוד לעסק ומאפשרת לו קביעת יעדים שיווקים ועסקיים, אולם אחרי הכנת תוכנית העל – עדיין נדרשת ברמה התפעולית פעילות אותה יש לבצע בצורה מקצועית, מפולחת, מדודה ובעיקר יעילה. איך עושים את זה?
התשובה כמו תמיד טמונה בראש וראשונה בקבלת החלטות מושכלות על בסיס הכרות מעמיקה עם נתוני החברה ונתוני השוק בה היא פועלת. כדי להתחיל ולהכיר את האיומים השונים לצד ההזדמנויות השונות חובה על בעל העסק להכין מאגרי ידע לארגון ולמצוא את הדרך הטובה ביותר כדי לנצל אותם.
מערכת טובה לניהול השיווק מקטינה את אי הוודאות
שליטה טובה בבסיס הנתונים של העסק הכוללת מידע נרחב על לקוחות ומוצרים מאפשרת לבעל העסק הקטן והבינוני להתמודד בהצלחה עם התחרות בשוק. כזו היא המערכת לניהול השיווק של איזיריץ'. היא מאפשרת לו לנתח את פעילות העסק, להכיר היטב את התנהגות הלקוחות, לפלח את השוק, להציע לכל קטגוריה של לקוחות הצעות מותאמות להן וליצור בסיס לשימור לקוחות אפקטיבי.
עד כאן הכל טוב ויפה – אבל שים לב לדבר הבא: מערכת ניהול השיווק של איזיריץ' מאפשרת ניתוח אפקטיבי של בסיס הנתונים, במטרה לעודד לקוחות חדשים, למשוך לקוחות קיימים, לערוך מבצעים חדשים, לעקוב אחר הצלחת המבצעים ולקדם מכירות של מוצרים חדשים בצורה יעילה.
אמנם כל עסק פועל על בסיס נתונים של לקוחות, אלא שמאגר לקוחות לבדו, גדול ככל שיהיה, אינו מעניק למנהלי העסק את הסיכוי לגדול ולשגשג. היכולת לנהל ברמה התפעולית קמפיינים שיווקיים או לקדם פעולות של שימור לקוחות, טמונה בניתוחים ברמות שונות ובסיווגים שונים של מאגר הלקוחות.
מנהל שיווק – האם הסיטואציה הבאה מוכרת לך?
האם יצא לך פעם להתקדם עם קמפיין שלא הוליד תוצאות? אם כן, אתה כנראה בחברה טובה, כי "פלופים" שיווקיים הם מנת חלקם של מנהלים רבים. אנחנו כאן כדי להקטין את הסיכוי שזה יקרה.
בניהול קמפיינים שיווקיים באינטרנט לדוגמא, חשוב להעביר מידע איכותי ללקוחות ולא לסיים את כל המאמץ בתיבת הספאם של הלקוחות. כדי להצליח במשימה כזו חשוב לדעת למי לפנות, איזה מסר להעביר, מהי רמת ההיענות של הקהל בקמפיינים קודמים, מהיכן הגיעו הלקוחות? מה ההעדפות שלהם? האם יש מוצר אחד שהצליח יותר מאחר? מדוע? כל כמה זמן מומלץ לפנות ולשלוח שוב מסרים ללקוחות?
בסופו של עניין, מעקב ובקרה מתמדת היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שמה שתוכנן אכן יתבצע.. ישנן הרבה שאלות שההנהלה צריכה להתמודד איתן ואת זאת היא יכולה לעשות בהצלחה אך ורק אם היא תעבוד בצורה מסודרת ותקצה משאבים הנובעים מתוך ידע ומעניקים בסופו של דבר לארגון, בקרה טובה יותר ותוצאות טובות יותר.