EZReach EZReach
  • ניהול מידע
  • איזיריץ'
  • ניהול עסק
    • ניהול ידע
    • ניהול מידע
    • ניהול לוגיסטי
    • ניהול השיווק
    • ניהול מסמכים
    • ניהול משימות
    • ניהול עובדים
    • ניהול פרויקטים
    • ניהול תזרים מזומנים
    • שיווק עסק
    • שימור לקוחות
    • תזרים מזומנים אקסל
    • מערכות CRM
  • תוכנה לעסקים
    • תוכנה לניהול פרויקטים
    • תוכנה לניהול הוצאות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת ניהול לקוחות
    • תוכנה לניהול תקציב
    • תוכנה לניהול משרד
  • תוכנות מדף
  • יעוץ לעסקים קטנים
  • בינה עסקית
  • לקוחות מספרים
  • צור קשר
  • ניהול מידע
  • איזיריץ'
  • ניהול עסק
    • ניהול ידע
    • ניהול מידע
    • ניהול לוגיסטי
    • ניהול השיווק
    • ניהול מסמכים
    • ניהול משימות
    • ניהול עובדים
    • ניהול פרויקטים
    • ניהול תזרים מזומנים
    • שיווק עסק
    • שימור לקוחות
    • תזרים מזומנים אקסל
    • מערכות CRM
  • תוכנה לעסקים
    • תוכנה לניהול פרויקטים
    • תוכנה לניהול הוצאות
    • תוכנת CRM
    • תוכנת ניהול לקוחות
    • תוכנה לניהול תקציב
    • תוכנה לניהול משרד
  • תוכנות מדף
  • יעוץ לעסקים קטנים
  • בינה עסקית
  • לקוחות מספרים
  • צור קשר

ניהול משימות בעסק – האם זו משימה בלתי אפשרית? 

עסקים קטנים ובינוניים בישראל המתמודדים עם משימות שוטפות רבות, יכולים לייעל את תהליך העבודה באופן משמועתי אם יעבדו עם תוכנה ל-ניהול משימות המותאמת לארגון. רשום זאת כמשימה הבאה שלך…

לכל עובד בארגון או בעסק ישנן משימות קבועות שהן חלק מתפקידו. לעיתים קרובות ישנן משימות כלל ארגוניות המצריכות שיתוף פעולה של מספר עובדים להשלמתן ודורשות מן העסק משאבים רבים של זמן, ידע, כסף ו-ניהול משימות.

רוב הארגונים בנויים בדיוק משגרת המשימות הזו, עליה מצטרפים המשימות המיוחדות, שגם הן דורשות התייחסות ו-ניהול משימות. קח לדוגמה פרויקט מורכב הדורש מעקב אחרי משימות רבות ועמידה בלוחות זמנים. גם אם תטמיע מנגנון שעובד כמו שצריך, אתה עדיין צריך להבטיח שכל אחד עומד במשימותיו וששום פרט לא הולך לאיבוד בין הכיסאות.

קחו לדוגמה רשימת מטלות בתוכנת Outlook. כמה פשוט לדחות אותם מיום ליום… הא? המשמעות של מערכת ניהול משימות בעסק, היא היכולת לראות את כל המטלות הקשורות לסוגיה מסוימת בהקשרים שונים. למשל: כל המטלות לעובד, פגי תוקף, מעוכבים, בחשיבות כזו או אחרת ועוד. היכולת לנתח בזמן אמת ובלחיצת כפתור את מצבו של תהליך באמצעות מצה המשימות שהוגדרו לו, תקבע הצלחה או כשלון, עמידה בזמנים או עיכוב.

אמרו את זה קודם: זמן שווה כסף

עם מערכת ל-ניהול משימות אתה יכול לעשות את כל זה ויותר. במקום לקבוע משימות על ניירות (במקרה הטוב) או בעל פה (במקרה הפחות טוב), תוכל ליהנות ממערכת שערבה לכך שכל משימה תקבל את תשומת הלב הדרושה לה: מועדי התחלה, אמצע וסוף, דיווחים על עיכובים או ביצועים טובים ועוד.

עסקים גדולים בארץ ובעולם משקיעים רבות בניהול יעיל של משימות הארגון ואילו עסקים קטנים ובינוניים לא תמיד מקדישים לכך את המשאבים הדרושים מתוך תפישה שגויה לפיה, ההכרות של כל עובד עם העסק ועם דרישות התפקיד שלו מקדמת את המשימות גם בצורה טבעית.

המשימה החשובה של העסק הקטן

דווקא בארגונים קטנים ובינוניים ניהול משימות איכותי הוא "משימה" חשובה עד מאוד. ניהול כושל של משימות העסק עלול לפגוע בכושר התחרות של העסק מול מתחריו, לפגוע בשירות שהוא מעניק ללקוחותיו או לפגוע באיכות המוצר שהעסק מייצר. במילים אחרות, ניהול משימות לקוי עלול לפגוע בכושר השרידות של העסק בטווח הארוך. מהי אם כן הדרך הנכונה להתמודד עם ניהול מקצועי וראוי של משימות העסק?

התשובה פשוטה יותר ממה שניתן לחשוב. בעידן הממוחשב, יותר ויותר קיימות תוכנות מדף לניהול, הנגישות לעסקים קטנים. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לארגונים קטנים להתנהל כמו גדולים, בתנאי שהם לא יסתפקו רק בקניית התוכנה אלא ישקיעו גם בהטמעתה בארגון ובהפיכת תהליך הניהול לתהליך יעיל ומדיד.

הפתרון של איזיריץ'

התוכנה ל-ניהול משימות של איזיריץ' מאפשרת לעסקים להתנהל בצורה נכונה תוך מעקב אחר תמונת המצב בשטח לעומת התכנון המקורי ואיתור הפערים הקיימים בין הסטטוס של המשימה לבין הסטטוס הנדרש בה היא הייתה צריכה להיות לו התקדמה כראוי. בנוסף, היא מסוגלת להצביע על פערי לוחות זמנים, פערי תכנון, פערי תמחיר ואיתור הסיבה לפערים הקיימים.

חברות גדולות וענקיות משקיעות הון עתק בתוכנות ניהול המאפשרות להן להתמודד עם המידע הקיים בארגון ועם הפיכתו לידע המשמעותי לתהליך קבלת ההחלטות. חברות קטנות ובינוניות בישראל זקוקות גם הן לאמצעים טכנולוגיים שיאפשרו להם לנהל טוב יותר את הפעילות השוטפת שלהן, גם אם הן לא מסוגלות להשקיע את אותם סכומי כסף.

פתרונות מדף – האם זה משרת אותך?

תפקידן של תוכנות מדף לניהול, לקדם את ניהול המשימות בארגון במספר רמות של הרשאה. החל מדרג הניהול וכלה בדרג העובדים בכל רמות ההיררכיה בארגון. על תוכנות אלה לאפשר צפייה ברמת כלל הפרויקטים הקיימים בארגון או ברמת פרויקט אחד וכל המשימות השייכות לאותו פרויקט. יחד עם זאת, מנהלים רבים מוצאים כי תוכנת מדף אינה מסוגלת להתאים עצמה לצרכי הארגון, או שהטמעתה נתקלת בקשיים.

במידה וארגון לא מצא תוכנה ידידותית, קלה להפעלה וקלה להטמעה בארגון, מומלץ לשקול את האפשרות לרכוש תוכנה לניהול המותאמת במיוחד לצרכיו. לעיתים קרובות לא קיים כמעט פער במחיר ואילו ההתאמה של התוכנה לצרכים הייחודיים של הארגון מאפשרת לו לקפוץ מדרגה, לקבל נתונים איכותיים להחלטות ניהוליות חשובות ולעבות את יכולות מקבלי ההחלטות לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון ללא טעויות וללא הוצאות מיותרות.

צור קשר ראשוני
לקוחות מספרים

הטמעת מערכת לניהול עסק

חברת איזיריץ אפיינה איתנו את הצרכים, נתנה מענה של תוכנה לכל רצון שלנו. איזיריץ ידעה להשלים את הדברים לפי הצורך גם כשלא ידענו שקיים צורך. נשמח לעבוד עמכם שוב ושוב!

רכשנו את התוכנה לעסקים מבית איזי-ריץ' ואנו מרוצים עד הגג

רכשנו את התוכנה לעסקים מחברת איזי-ריץ' לפני מספר חודשים ואין לנו אלא לשבח ולהמליץ על החברה הטובה הזו. הם מקצוענים, יעילים, ענייניים, ומהירים, ומתאימים את התוכנה בדיוק לדרישות העסק. אני מקווה שנהנה מהם ומהתוכנות שלהם עוד שנים רבות.

אודות איזיריץ

איזיריץ' הינה חברה מובילה בתחום הבקרה העסקית, המספקת פתרונות לעסקים גדולים וקטנים כאחד. איזיריץ' נוסדה מתוך מחשבה כי עסקים הזקוקים למערכות ניהול ובקרה עסקית בסדר גודל בינוני (עד 100 משתמשים) אינם זוכים לפתרונות טובים מספיק.

צור קשר עוד היום

משרד – 04-6274678

נייד – 052-4651082

אימייל: info@ezreach.co.il

כתובת: דרך עירון 16 פרדס חנה

שעות פעילות
ראשון 8:00 - 17:00
שני 8:00 - 17:00
שלישי 8:00 - 17:00
רביעי 8:00 - 17:00
חמישי 8:00 - 17:00
שישי סגור
שבת סגור
צור קשר
משו משו - בניה וקידום אתרים
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס