היא יודעת לסרוק, לתייק ולשלוף מסמכים, הצעות מחיר, חוזים והסכמים, לעקוב אחר לקוחות וספקים, לנהל יומן פניות ופגישות, לנהל משימות ופרוייקטים בהתאם ליעדים ולוחות זמנים ובלי שום קשר לזה – היא עובדת ללא הפסקה, לא לוקחת ימי חופשה ומקפידה לשמור על חסיון מלא של הנתונים. תכירו את ה-תוכנה לניהול משרד של איזיריץ'
ניהול המידע הזורם בעסק הוא קריטי לניהול תקין, לצמיחה ולהתרחבות. בארגון בו כל גורם צריך לדעת בדיוק מה הוא עושה ואף לתעד זאת בצורה ברורה ומדויקת לטובת הגורמים הנוספים המעורבים, אין עסק בעולם (גדול כקטן) שיכול לוותר על שירותיה של תוכנה לניהול משרד.
אז מה בעצם תוכנה לניהול משרד עושה? שאלה טובה… ניהול משרד הוא מושג כללי מאוד הכולל מאפיינים רבים המשתנים מעסק לעסק. ישנם עסקים הזקוקים לשירותי ניהול ידע ומסמכים ויש הזקוקים לניהול שיווק, ניהול קשרי לקוחות, או לחילופין – ניהול חשבונות.
תוכנה לניהול משרד – למי זה מיועד?
– עסקים בינוניים / גדולים – עם אפשרות להתאמה מלאה
– משרדים ותחומים המתאפיינים בעבודה לפי פרוייקטים
– נותני שירות ומכירות
– בעלי מקצועות חופשיים
איזיריץ'- היתרון היחסי שלנו ב-תוכנה לניהול משרד
היתרון האמיתי של התוכנה לניהול משרד של איזיריץ' הוא בדיוק בנקודה הזו: יש באפשרותינו לספק תוכנת מדף סטנדרטית לניהול משרד ולהטמיעה בארגון ללא מאמץ, או לערוך ביחד עם בעל העסק אפיון מקיף המאפשר התאמה מלאה של מודולים שונים לפי צרכי העסק ומאפייניו.
הנה כמה דוגמאות טובות לכך:
– ניהול לקוחות – שליפה מהירה של כל נתוני הלקוח, היסטוריית רכישות, העדפות וכולי מאפשרת מעקב אחרי חיובי לקוחות והפקת תעודות, כמו גם פניה ממוקדת ויעילה יותר לקהל הלקוחות.
– ניהול מסמכים – חוזים, הסכמים, הצעות מחיר, פקסים, מיילים – מהיום כל מערך המסמכים של המשרד יכול לעמוד לרשותך בכל עת, עם אפשרות לסריקה, תיוק ושליפה מהירה, שימוש חוזר בידע ובנתונים ושליטה מוחלטת על התנהלות המשרד.
– ניהול הודעות ותזכורות – מודול המציע מערך מקיף לניהול יומן הפגישות והמשימות של המשרד – מרמת המנכ"ל, דרך דרגי הביניים ועד לעובדים הזוטרים.
– ניהול פרויקטים ומשימות – עסקים המתמודדים עם משימות שוטפות רבות, יכולים לייעל את תהליך העבודה באופן משמעותי אם יעבדו עם תוכנה המותאמת לארגון.
– ניהול שיווק ומכירות – מודול המאפשר לנתח את פעילות העסק, להכיר היטב את התנהגות הלקוחות, לפלח את השוק, להציע לכל קטגוריה של לקוחות הצעות מותאמות להן וליצור בסיס לשימור לקוחות אפקטיבי.
– ניהול מלאי – ניהול לוגיסטי באמצעות אופטימיזציה של כל שרשרת האספקה והמלאי, לצד שיפור השירות ללקוח, בהתאם לסוג המוצרים, סוג הפרויקטים, לאופן ניהול המלאי האישי ודרך האספקה שלו ועד לרמת השירות שהוא מעניק ללקוח.
– ארכיון – הצגת כל איטראקציה שמעשה אי פעם עם הלקוח במקום אחד בחתכים שונים.
– שעון נוכחות ממוחשב – נהל את העובדים בצורה יעילה המאפשרת בחינת עלות – תועלת.
חשיבות זרימת המידע בניהול משרד
עסקים שמנהלים מידע ומנהלים ידע מתמודדים טוב יותר עם התחרות המורכבת בשווקים משוכללים ומסתגלים לשינויים במהירות. ארגונים אלה גם לומדים טוב יותר כיצד לזהות הזדמנויות. אחד היתרונות הבולטים של עסקים מנהלי מידע ומנהלי ידע הוא היכולת לשפר את איכות קבלת ההחלטות בארגון. כל עובד בכל עסק מקבל בכל יום עבודה עשרות החלטות. סך ההחלטות המצטבר מצביע על רמת התפקוד של העסק המתמודד עם תהליכי קבלת החלטות מורכבים. כדי לקבל החלטות איכותיות יותר יש צורך בשיתוף של מומחים מתוך העסק ובהעברת מידע במהירות אפשרית.
הטכנולוגיה של היום מאפשרת קבלת החלטות מושכלת יותר וטובה יותר מכיוון שכדי לתכנן את העתיד, יש להסתמך על נתוני ההווה. לכן יש לניהול הידע תפקיד חשוב בכינון התהליך ובייסוד התובנה העסקית של העסק.
התוכנה לניהול משרד של איזיריץ' מאפשרת זאת בצורה קלה וידידותית יותר מכל פתרון אחר.