כיום לא ניתן לנהל עסק מצליח מבלי לקבל מידע מדויק וחשוב על הנכס הכי חשוב בארגון: הלקוח. תוכנת CRM מאפשרת לעסק להתנהל בצורה אפקטיבית מול הלקוחות ולשפר את הרווחיות אולם דורשת מן הארגון התגייסות ושינוי.
קשה לנו היום לתאר את התנהלות העסק המודרני ללא מחשוב מתקדם, טלפונים ניידים וטכנולוגיה עדכנית המאפשרת לכל עסק בכל תחום, להתמודד בצורה הטובה ביותר עם אינספור המשימות שעומדת בפניו.
אחת המהפכות הגדולות שהשפיעו על אופן העבודה של עסקים קטנים ובינוניים בארץ ובעולם היא הנגישות לתוכנות מתקדמות המאפשרות למנהל העסק לקבל בלחיצת כפתור, מידע מוצק, עדכני ומפולח על הנעשה בעסק על שלל היבטיו השונים. אחת מתוכנות אלו ששינו את פני העסקים ידועה בשם תוכנת CRM.
תוכנת CRM – התוכנה שיודעת הכל על הלקוחות שלך
התוכנה לניהול קשרי הלקוחות מטייבת את נתוני מאגר הלקוחות הקיים בארגון ומספקת להנהלת העסק כלי מרכזי בהבנת הלקוחות, פילוחם, אפיון הצרכים שלהם, ומציאת פתרונות יעודים ומתאימים לכל סגמנט לקוחות.
המונח CRM לקוח מטכנולוגיות המידע המתייחס למתודולוגיות שעוזרות לארגון לנהל את מערכת קשרי הלקוחות בצורה מאורגנת. לדוגמא, ארגון יכול להקים בסיס נתונים של הלקוחות שלו שמתאר את הקשרים איתם בפירוט כזה שמאפשר להנהלה, אנשי המכירות, אנשי התמיכה ואולי אפילו הלקוחות באופן ישיר לקבל גישה למידע הזה, לבצע התאמה של מוצר לצרכים של הלקוח, לתזכר לקוחות ביחס לטיפול שוטף וכדומה.
הנה כמה מודולים מובילים ש-תוכנת CRM טובה מאפשרת:
• מודול מערך השיווק
• מודול ניהול קמפיינים
• מודול ניהול ניוזלטר, תכתובות דוא"ל ו-SMS
• מודול ניהול מוצרים, שירות ומכירות
• ניהול פניות, קריאות שירות ותקלות
• מודול בקרה עסקית
• מודול חישובי עלויות, רווח והפסד למוצרים / שירותים שונים.
כך תדע שמולך ניצבת תוכנת CRM טובה
התוכנה כוללת מנגנוני שיווק שמאפשרים לעסק לזהות ולאתר את הלקוחות הטובים שלו ובהתאם לעיקרון פארטו, להשקיע בסגמנט לקוחות זה. עוד מסוגלת התוכנה לעזור למנהלי השיווק לקדם ולנהל קמפיינים שיווקיים ולייצר לידים איכותיים עבור אנשי המכירות. התוכנה מסוגלת לזהות את הלקוחות הריווחים ביותר, את הלקוחות הגדולים ביותר, את הלקוחות הפעילים ביותר או כל הגדרה אחרת המבוקשת על ידי הנהלת העסק, בעזרת זיהוי זה ניתן לייצר "אפלייה מכוונת" כלומר ליצור עבור כל לקוח או קבוצת לקוחות את המוצר המתאים ביותר. כמובן, שהתוכנה גם מאפשרת לשתף את העובדים ואת המחלקות השונות ולהעביר אליהם את המידע הדרוש כדי לקדם מהלכים אלו.
תוכנת CRM של איזיריץ'– מחויבת להצלחה שלך
כיום גם עסקים קטנים ובינוניים זקוקים לתוכנת ניהול קשרי לקוחות כדי להתמודד בהצלחה עם משימות העסק וכדי לשפר את רווחיות העסק. כזו היא התוכנה של איזיריץ'.
תוכנת CRM של איזיריץ' מספקת מענה לכל צרכי הארגון בקטגוריית שירות וקשרי הלקוחות. היא מעלה את ניהול קשרי הלקוחות לרמה חדשה, מספקת כלים הדרושים למקסום והגדלת המכירות ומאפשרת לספק רמת שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. התוכנה מאפשרת לעקוב באופן פשוט ומהיר אחר כל העסקאות, לבצע תיעוד של פניות לקוחות והיסטוריית הקשר מולם, לצרף מסמכים לכרטיס הלקוח ולהפיק כל דוח הדרוש לגבי כמות השקעת הזמן וההכנסה.
חברות שהטמיעו בהצלחה את תוכנת CRM של איזיריץ' קוצרות את הפירות של נאמנות הלקוחות ורווחיות לטווח ארוך. אולם, חשוב להבין שתוכנה היא לא מטה קסם. היא דורשת שינויים מהותיים בתרבות הארגונית ובתהליכים האמורים לתמוך באסטרטגיה ולאפשר את הטמעתה במערכת. אחרי הכל, ניהול יעיל של קשרי הלקוחות מתייחס למכלול שלם של התנהגויות אותן הארגון נדרש לאמץ לעצמו כדי להבטיח יכולת לממש את היתרונות שהטכנולוגיה והתוכנה מציעות לו.